Pressemeddelelse: Ny direktør til Kost & Ernæringsforbundet

De sidste otte år har Kost & Ernæringsforbundet arbejdet for at inddrage medlemmerne og deres viden, synliggøre professionens ekspertise udadtil og samarbejde med politikerne om best practice, som rykker og giver mening på både den korte og lange bane i forhold til: Mad, måltider og sundhed.

"Med Rasmus Conradsen får vi en direktør, der kender den sundhedspolitiske dagsorden. Han har flere års erfaring som dygtig spydspids i forhold til at udvikle en profession, så den giver genlyd og sætter politiske spor. Den ekspertise er vigtig, og den glæder jeg mig til få sat i værk hos os", siger Ghita Parry, formand i Kost & Ernæringsforbundet.

FAKTA, om Rasmus Conradsen

• 2014-2017   Politisk chef, Dansk Sygeplejeråd
  • 2007-2014   Chefkonsulent, Akademikerne (AC)
  • 2003-2007   Konsulent og chefkonsulent, Rambøll Management
  • Uddannelse: Cand.scient.pol.
  • Privat: 39 år, gift, og har to børn.

Kost & Ernæringsforbundet er fagforening og interesseorganisation for kost-, ernærings- og sundhedsfaglige. Vi forhandler løn og arbejdsvilkår, giver juridisk bistand, faglig sparring og personlig rådgivning om løn, ansættelsesforhold og karriere. Læs mere om os og vores medlemmer på kost.dk og følg os på facebook.com/forbundet